Tuesday, November 8, 2011

PahanePahanePahane .



Ajab niiniiniiniinärvi,kui inimesed lubavad ja siis sind haledalt ära ownitakse ..ja siis ma saan sõimata ka veel,et mis see minu probleem.No on ikka küll.
Yeah,nüüd sai küll ennast välja elatud.

See pisike kolmene on umbkaudselt 2000 euro kaugusel.Keegi laenata tahab?!? ;D okeiokei.

Mul on kõik korras.
Kas Kristjanil ka on,seda ma ei tea,sest ta ei räägi mulle.
nja.
Ma ei teagi,mis paganama värvi pean oma küüned värvima,et ma rahul oleks,kui ainuke toon,millega ma leppida suudan,on punane.Siiski,ma kannatan seda 3 päeva ja tahan midagi uut.Mis värv see küll peaks olema,mis oleks punane,aga samas mitte punane ja mitte mingi muu värv ka ?
Ah?Mida? Ei,ma ei saanud praegu enam iseendast ka aru.;) Tüüpiline..

Jap,
Teie Joki.

No comments:

Post a Comment