Friday, November 4, 2011

Lõpuks ometi..



Kuna meil siin vist nüüdseks juba nädalake tagasi toimus kellakeeramine,siis sellega seoses on mu telol miskipärast kuupäev segi ja nii ta on mõnitanud mind juba nädal aega.Eile õhtul vaatasin -reede,naeratasin mõrult ja tulin täna,REEDEL,ilusasti kooli.Aga ja,nüüd ometi nv.Järgmine nädal tõotab põrgulik tulema.
Mm,me võiks välja minna jälle..koguaeg vingun juba ;D
Sain mata tunnis Krissu poolt tehtud isiksusetestis teada,et Kristjan on kõige olulisem inimene minu elus. Jaa.
Kõige naljakam in the world on see,kui inimesed su sõnadest või lausetest valesti aru saavad ja siis iseenda üle naeravad.Vihje-facebook. ;DD

Meil Kristjaniga sai eile pool aastat täis ! ;)(applause pause) ..ja siis me muiates arutasime,et ohhoo,me oleme juba nii kaua teineteist välja kannatanud..;))
Juba paljas mõte jõulukinkidest ajab mind närvi..öelge nüüd kohe ära,mida te tahate ! ;D Ei,päriselt ka.mu numbrit ikka teate;)

Nja,lõpetan.
Joki.

2 comments:

  1. Ma ei suuda uskuda , et pool aastat :D . ma mäletan seda 3.mai-d päris täpselt , see oli nagu paar kuud tagasi ;) .

    ReplyDelete
  2. No just,minu meelest ka,aga jah,ma olen õnnelik ! ;)

    ReplyDelete