Thursday, August 11, 2011

Nonii.

Taaskord,vahepeal on suht vägapalju juhtunud.Käes on august(õigemini juba selle keskpaik),kool on varstivarsti hakkamas(jah ma tean,et olen tõeline positiivsus ise seda öeldes),mina olen vahepeal jälle igast sitaga hakkama saanud ja...trummipõrin palun !

Ma kavatsen välja kolida.

Jah,niilihtne siis ongi.Kes juba teadis,see teadis,kes mitte..noh,sellele ma pole ilmselt lihtsalt veel jõudnud teada anda.Sellega seoses oli muidugi väga meeldiv kuulata Pritsu reaktsiooni öösel kell pool 2,et mis tema siis sellest täpselt arvab.Nojah,elame näeme mis sellest välja tuleb.
Jah,ideepoolest hakkaks meil siis olema nii,et...ahjaa,seda unustasin mainida,et ega ma üksi ei koli.Krissu ja Kristjan ja Sten tulevad ka :D Nii,igastahes hakkab olema nii,et meie Krissuga hakkame läbi Laagri(koolibussiga)hommikuti kooli minema,siis peale kooli kodust läbi(päris kindlad veel ei ole,aga kahtlustame,et võib olla tegemist aadressiga Pärnu mnt.453 D).Ja siis linna tööle(hetkel on mul kolm pakkumist,täpselt ei tea veel ,kuhu).Ja õhtul koju,OMA koju :)

Voot.Siiani on plaanid sellised.

No comments:

Post a Comment