Saturday, July 31, 2010

Kuidas seda haigust kutsutaksegi,kui oled pisut liiga pika mõtlemisega??

I`m not the one who..
Neid sõnu on nii kuradi raske lausuda.Mis mina üleüldse raskustest tean??Ise seda asja vaadates on igatahes tunne,et olen üks ääretult hea ja kiire õpilane.
Dough.Tegelikult on mul vaja,et seda loeksid ainult Sina.Sina saaksid aru,tunneksid ehk sama ja mõistaksid mind lõpuks.Päris kindel ma siiski ei ole,palju aega on möödas.
Mul on olnud üks tõsiselt hüpersuperparajaltpöörane nädal.Kõik oli random,kõik oli lahe.Ma ei kujuta muidugi ette,et oleksin kõigega üksi hakkama saanud.Vajasin teid, ja päris korralikult.Ma usun,et ei mina ega Sine`ad ei kõnni enam iial Mäkist mööda seljataha vaatamata,on mul õigus??Ja neid kohti on ikka veel..:)
Nädala algul vaatasin,et oh,sa saatana perse,aga..selsamal päeval ma võitsin.Ja võtsin selle tänulikult vastu.Seda ma aga poleks arvanud,et minu õnn nii paganama üürikeseks jääb.Ma läksin välja kõige suuremale riskile.
Ja ma kaotasin.Ma kaotasin.Piltlikult võttes ma leidsin maast 100 krooni .. ja enne kui ma selle korralikult üles jõudsin võtta,sõitis minust veok üle.
Jah.Lapsed,nii juhtub,kui liiga kaua keset Autobahn`i seisad.

Palju õnne Christo ja Sine`ad!

No comments:

Post a Comment