Wednesday, July 30, 2014

"Kui su ema sumises ja isa oli krokodill,siis ilmselt oled sina mesitill." - K


Eile peale pisukest arutelu otsustasime me Kristjaniga Viru rabasse laudteele jalutama minna.Mina muidugi avastasin otsekohe metsa vahel laiuvad mustikaväljad ja nii see edasiminek üsna aeglane kippus olema.
Läbitud 7-8 kilomeetri jooksul said kõik metsajutud räägitud,keset raba(!!!)fotoshuuti korraldavad tädikesed vaadatud ja...kas keegi teab,kas augusti alguses juba seenele saab minna? :D

PS:Me leidsime siilipoisi ka.Ja kuna kõigil ja kõigel peab nimi olema,siis saagu tema nimeks Simmo.

PS nr 2: MISTEARVATE,kui suurt ämblikku ma nägin?Ma arvan,et umbes 3 cm pikka ja ma ei liialda seejuures mitte põrmugi. Hueh..






Kusjuures,mina ei teinud seda.Ma lihtsalt...see lihtsalt oli seal,noh :D Ja olenemata,mis Kristjan sellest arvab,ma olen üsna kindel selles,mis ma sealt välja loen.

No comments:

Post a Comment