Wednesday, February 27, 2013

Nonii nonii .

Ja millest me siis täna räägime,mu kallid?

Rasestumisvastastest vahenditest?
Presidendiballist?
Anu Saagimi kangest mehestumissoovist?

Oh.
Liialt koormav ja mattev on see info,mis igalt poolt justkui mulle peale valgub.
Ahjaa,tundub,et ma olen ilmselt ainuke inimene maamunal,kes suudab ühe ööpäevaga võtta alla peaaegu
6 kilo ja siis muiata selle fakti üle ...ja seejärel kortsutada kulmu ja hakata mõtlema,et kust see veel tuli... :D

Ärgata oli ka kummaline.Nägin unes,et üritasin paaniliselt oma maja sissetungivate mereröövlite eest kaitsta.Ühel hetkel tulid nad tagauksest sisse(mina muidugi suures hirmus peitsin end ära) ja kui nad olid läinud-mu hiigelsuure teleriga muidugi-avastasin ma,et mu sauna eesruumi plaaditud põrand oli katki astutud nende hiiglaslike ja raskete saabaste all.No kurat,siis oli küll põrandast rohkem kahju,kui millestki muust :D

Õues on täna nii ülemõistuse kena ja soe ilm.Võin kihla vedada,et Balti Jaama "riieteosakond" on jälle avatud! ;)

Ja kui see kuri Caps Lock In tekst mulle oli mõeldud,siis mina seda küll ei teinud.
Just sayin.

http://www.youtube.com/watch?v=tdrFbyHKD5Q

No comments:

Post a Comment