Tuesday, August 21, 2012

KOLIMINE ehk ma hakkan läbi elama üht õudsmat kogemust oma elus.

AIAIAI .
No selles olen ma igastahes veendunud,et vähemalt üks sellenimeline postitus tuleb mul siin lähinädalate jooksul veel.
Tahan oma emmet...
Just selline asi lõi mulle pähe,kui eile õhtul Sineadi pool viibisime.
sõbudega..siiski...
ilma oma emmeta.
Jah,nüüd,pea 19 aasta vanusena sain aru,et olen tegelikult ääretult...emmekas ;)
Hägustunud on see tunne,et tahaks omaette ja vanemate silma alt ära ,nii ruttu kui võimalik.
Ooh,see tõotab jube tulla :D
Samuti olen ma avastanud,et see võib üsna raskeks kujuneda,kuna mul on puhtfüüsiliselt liiga palju asju.Keegi teab,kusagil lähiümbruses mingit laata või värki pole tulemas,et saaks poolmuidu kõik oma riided ja muu träni ära anda? :)) kuluks väga ära,tänan.
Ning jah ,nagu ma lubasin,korraldame me ka Suure Soolalevapeo.Kuupäevast annan igaühele ilmselt personaalselt teada,kas siis telefoni või Facebooki vahendusel.
Seniks aga...
trehvame veel,musud! :)

http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&feature=related

No comments:

Post a Comment