Tuesday, September 6, 2011

No palju õnne.Meile kõigile.Kooli puhul nagu ka ;)


Ma olen sõltlane.Täielik.Koguaeg on youtube lahti,minu puhul masendav.Christina Perry tahab ära tappa :DD

Naljakas oli eile Kristiniga rääkida.Tal nagu polnud mitte midagi öelda mulle.Ma rääkisin jumala pika jutu maha ja ta lihtsalt oli vait.Jah,ma tean,et te loete ka seda,kui mitte varem,siis hiljem.
Üleüldse see kõik on nii kummaline.Täiega ajab segadusse ka - millest see kõik siis üleüldse peale hakkas?Tahate mulle ka rääkida äkki?Noh,Sinead?Lase käia.Mis su mure on,kallis?Millega siis mina ühel hetkel nii hirmsasti hakkama sain,et sa järsku niihirmsasti minu kohta igast jama välja hakkasid koukima?Niipalju,kui mina tean,oli Kristin see,kes sulle ei meeldinud,närvidele käis,"selle Johannaga Liivaga koos p***i võib minna" ja keda sa niihirmsasti olid valmis taga rääkima.Valetan?Kas ma valetan,Simone?
Ühesõnaga,mul on nii savi.Saage hakkama mis iganes jamadega,hääletage Kasahstani või tatoveerige Kristini otsaette suurelt midagi roppu.Sest et sina,mu kallis seda nagunii ei teeks,eksole?Samas on K. vahel lihtsalt piisavalt noor ja naiivne,et teha kõike,mida sa tal teha soovitad/käsid.

Oeh,lillekesed,generally,mis mu jutu mõte on,Kristin,enne kui sa ennast millessegi liiga suurde mässid,mõtle hoolega järele.See pask võib olla mingi hetk lihtsalt liiga suur,et sa selles hingata saaksid.Ja ausalt - sa tead ise,kuidas Sinead on sinuga minevikus käitunud ja kuidas nüüd minuga keevitab.Mis sa ise arvad,kui kaugel on aeg,mil ta jälle sind kellegi teise pärast p**se saadab?Mõtle nüüd,kullake.

Ja Sinead,mu väike põrguinglike...polegi nagu miskit tarka öelda.Võib-olla siis veel seda,et sa jätka julgelt kõigega,mis sulle lõbu pakub.Lihtsalt vaata,et sa lõpuks päris päris üksi ei ole.

Aitäh kuulamast.

Forever yours,
Joki.

No comments:

Post a Comment