Friday, June 17, 2011

I DO care by the way.

It has been a long time.AGAIN.Kummaline,suvel ma kohe ei kipu siia eriti tihti jõudma..Oh,vahepeal on jah juhtunud siin üht-teist,Sineadi sünnipäevapidu siis vast eredaima näitena..näitena sellest,kuidas ikka mõned inimesed ei ole tegelikult üldse sellised nagu nad meil kogu aeg välja lasevad paista.Respect.Või siis... tugev disrespect,oleneb kelle suunas vaadata. Mitte,et ma pahatahtlik inimene oleksin,aga ma täitsa siiralt ütlen,et ma loodan,et ma ei pea su lõusta enam mitte kunagi nägema :) Tänan.
Elisega sai siis LÕPPUDE LÕPUKS eile välja mindud.Tore oli jälle näha ja rääkida.Kairi,Priit,Karolin ja Urms.Hea oli jälle näha ja natuke rääkida ;)
Täna siis kõik Rabakale! Hm,huvitav ,kas me Ch ga oleme ainsad imelikud,kes ei lähe??
Ahjaa,ja ma lihtsalt pean mainima,kui uhke ma enda üle taaskord olen- ma olen taaskord väljas(üle üüüüüüüberpika aja)oma pisikese armsa kalli Ch ga. Praise me :) !

Millalgi jälle,
teie Joki.

No comments:

Post a Comment